gazeta "Słonecznego Domu"

gazeta "Słonecznego Domu"
To gazeta mojego Środowiskowego Domu Samopomocy "Słoneczny Dom" z Ursusa. Okładka jednego z archiwalnych numerów. Dostępna na https://drive.google.com/drive/folders/0B9e8Z7OkI74RcU5UTEt1bjRCd0U?usp=sharing

piątek, 17 listopada 2017

7 lat bez szpitala :-)

Dziś (17 listopada 2017) mija siedem lat od mojego ostatniego wyjścia ze szpitala psychiatrycznego. Radość jest dla mnie tym większa, że w tym czasie nie byłem również pacjentem żadnego szpitala innego rodzaju.

7 lat to 84 miesiące i 2557 dni.

Kiedy w 2010 roku wychodziłem ze szpitala (IPiN na ul. Sobieskiego w Warszawie), naprawdę nie spodziewałem się, że tak długo utrzymam na tyle dobry stan zdrowia psychicznego, że nie będę musiał iść do szpitala. Wcześniej kryzysy zdarzały się niestety bardzo często. Odkąd choruję, jest to zdecydowanie najdłuższy czas bez szpitala, zdecydowanie najdłuższa i najlepsza remisja. Chwała Panu!

P.S. Przez ten czas osiągnąłem pewne sukcesy związane z życiem w społeczeństwie i aktywnością życiową. Nie chcę jednak przynudzać i dlatego tylko informuję, że ich szczegółowy opis znajdzie się w 45 numerze "Alternatywy" (link na górze strony).


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw nie mogłem napisać komentarza, a potem z tym podpisem poszły dwa identyczne. Nie mam wprawy. Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, Andrzeju. Mam ostatnio trudny czas i Twoje komentarze są jak miód na moje serce :-) .

    OdpowiedzUsuń